fredag 29. november 2013

God helg til alle

Tenk nå er det snart helg igjen
og første søndag i advent.

På tide å finne fram litt julepynt ?
Eller holder det med litt advents pynt for å tenne et lys på søndag ?

Ikke mye julestemning her hvor jeg bor enda,
selv om jeg ser de jobber med å få opp julelys i hovedgaten her.

Men julen den kommer jo uansett om vi forbereder oss
eller ikke.

I dag blir det litt rengjøring her hjemme før 
vi tar en tur ut i det fine, men kalde vœret vi har for tiden.


Endelig er jeg ferdig med babyteppet
som jeg nå skal legge i et skap
og vente til det nœrmer seg 


Det ble godt og mykt og blir sikkert et deilig varmt teppe
å tulle en liten baby inn i. Masse hjerter og varme for den 
nye lille som skal komme til våren en gang.

Kjœrlighet i hver maske med gode ønsker fra mormor.

1 kommentar:

Sylvia sa...

Hei Eivor
Så nydelig babytepper du har strikket, til det kommende barnebarnet ditt.
Jeg er heldigvis i julestemning, men for meg er det altfor tidlig å pynte nå. På vei hjem fra jobb i ettermiddag, hadde folk lyspyntet trær ute, og det var stjerner og staker i alle vinduer.
Vi har solgt juleting i butikken noen uker allerede, så jeg er vant med det nå. Men når det nermer seg julaften, er jeg nok gått lei........
Men, kos deg masse i helgen. Klem