torsdag 17. februar 2011

Snø ...

I dag våknet vi til nydelig snølandskap.
Veldig vakkert, men sikkert veldig upraktisk for alle som trodde
at nå var våren kommet for å bli.




Har noen koselige dager sammen med min gravide datter,
og for henne er dette med snø veldig upopulært.
Og det forstår jeg godt, for hun er redd for at det skal bli glatt IGJEN !

Men vi skal ut på tur igjen, og i dag er planene
en liten tur for å besøke mine gamle arbeidskollegaer,
og det blir sikkert veldig koselig.

I går fikk jeg kjøpt med nytt strikketøy
som jeg gleder meg å få vise fram,
men det blir lettere for meg når jeg kommer hjem.
Ikke alt som er like lett på lånt pc.....

Ha en fantastisk fin dag enten du har snø eller ei !

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Jeg regner med at du er i Norge nå....måtte jo lure når du nevner snø, vettu!!!
Her snør det også. Egentlig har jeg fått nok av snø. Jeg bare venter på våren, jeg. Ta på sko, høre fuglekvitter og se knoppene på trærne.

Anonym sa...

Hei.Så koselig.Kos deg masse i Norge å sammen med din datter.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.