lørdag 19. februar 2011

Dagene bare fyker av gårde

Nå nærmer det seg slutten på
besøket mitt her i Stavanger for denne gang.
Men jeg kommer snart tilbake,
og det gleder jeg meg allerede til.



Jeg har fått være med på to jordmor besøk
og fått treffe mange gode venner, familie og arbeidskompiser.
Veldig kjekt !


Det er framdeles snø og veldig kaldt ute,
men det gjør ingenting - gjelder bare å kle godt på seg.


I går var jeg sammen med venninner og tok en øl på byn.
Det gjorde vi før vi gikk en tur på kino.
Hadde tenkt  å se et stykke, men der var alle billetter utsolgt.
Det var to andre filmer som var aktuelle, men de filmene var allerede begynt.
Så vi endte opp med å se denne.
Det var litt rart å sitte å se en western film, for det var det jammen lenge siden
men kjekt å ha sett den.
Det var iskaldt i kinolokalene, de sparer nok på strøm tenker jeg,
og jeg var kjempeglad jeg hadde på meg gode varme klær.

Etterpå fant vi en ny og veldig god restaurant
som jeg kan anbefale.
Den heter Renaa og er forholdvis ny tror jeg.
Vi fikk et nydelig måltid og god vin for 400,- kr hver
og det var virkelig verdt pengene.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.Så koselig.Riktig god tur hjem igjen.Ønsker deg en riktig fin Søndag og ny uke.Klem fra Bodil.