mandag 14. februar 2011

Et lite mirakel

I dag har jeg fått være med til 3D ultralyd
og har fått sett mitt lille barnebarn




Et lite mirakel
som ligger med benene rett opp
og derfor litt vanskelig å se skikkelig, 
og var ikke interessert i å bytte på stillingen i det hele tatt.

Vi fikk vite at hun hadde hår
og at alt var som det skulle være.
Det var som om hun sa;
dere får ikke se mer enn dette foreløpig
Men jeg kommer snart
og da skal vi bli bedre kjent  .....

Hilsen en kjempestolt
snart mormor

3 kommentarer:

Mira sa...

Gratulerer! Så koseligt!

Tenker mormor må svinge strikkepinnene litt ekstra nå! eller?

Kos deg i Stavanger.

Her eer det surt i dag for det blåser sånt! klem,

Anonym sa...

Hei.Hælle dussen så koselig.Høres kjekt ut å bli bestemor.Gratulerer.Spennendes.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Sylvia sa...

tenk hvor langt vi har kommet med utviklingen!!!
Jeg så mine barn på ultralyd hver gang jeg var hos legen, dog ikke i 3d, men bildene har jeg tatt vare på. Og profilen på bildet av datteren stemmer med slik hun ser ut. Det er jo bare helt fantastisk!!
Gratulerer!