lørdag 4. september 2010

Så er vi tilbake etter en deilig ferie

Etter å ha kjørt 5.700 km er vi tilbake
Det ble en lang kjøretur, men kjekt og mange koselige opplevelser.

Det siste stoppet vårt var i Carcassonne
noe jeg anbefaler på det varmeste til alle.
En nydelig middelalderby og masse kjekt å se

Fra festningen 

Vi bodde på et veldig kjekt hotel
og det var en utrolig opplevelse å kunne se festningsmurene
fra hotelrommet.
Det var ellers et veldig fint hotel med nydelig mat, hyggelig betjening
og bare et par hundre meter fra festningen.

Det eneste skår i gleden er at Macen min ikke fungerer.
Vet ikke hva det kan vœre, men skjermen er helt svart.
Så vi får ta oss en tur til Apple på mandag
for å høre hva de kan råde oss til å gjøre.
Så nå sitter jeg på en lånt Mac å skriver
og det blir ikke helt det samme.

Kommer tilbake med andre opplevelser fra ferien
og kan bare nevne at jeg hadde bilen full av bøker og garn på hjemturen.
Så nå har jeg lesestoff (takk til alle gode venner som hadde en god bok de hadde lest
 og som de gjerne ville dele med meg)
 og garn til å kose meg med resten av høsten og vinteren.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Koselig med ferie Skal bli kjekt å se hva du har kjøpt.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Jorun sa...

Velkommen tilbake!
Du har sluppet unna den værste varmen du da? Ja for her har det i alle fall vært helt ille...
Nå er det jo fortsatt ganske varmt, men ikke med den forskrekkelige luffuktigheten som var...
Det fargerike garnnøstet fra El Corte Ingles som du kommenterte vet jeg overhodet ikke hva jeg skal bruke til, men jeg finner nok på noe.