mandag 20. september 2010

Mandag formiddag

I formiddag har det vœrt meg og den flinke håndverkeren 
som har vœrt sammen her i heimen.


Det går heldigvis framover med prosjektet vårt
og Patricio som håndverkeren heter er veldig nøye med oppgaven.
Noen jeg iallefall setter pris på
Da får det heller ta litt lenger tid
og få tørke mellom hver fase.


Mens håndverkeren har vœrt opptatt med sitt
har jeg fått tid til å sy sammen noen av lappene.
De ligger her på rad og rekke 
og mesteparten er rester av min mann sine gamle skjorter.
Litt annet stoff er det også
bl.a. litt rester av et putetrekk som var for stort, 
og en av mine gamle dongribukser
som viste seg å vœre av type stretch og 
ikke sœrlig bra til å bruke her, men .......


Egentlig vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke det til når det en gang blir ferdig.
Men jeg syntes det var altfor fine stoff og for fine farger til ikke å bruke det til noe.
Gjenbruk er kjekt !!!!



Så nå har jeg kommet ganske godt i gang,
og det er blitt stort og
måler allerede 140 x 110,
og jeg tror ikke jeg skal ha det stor større.
Så nå må jeg bare finne et stoff til baksiden.

1 kommentar:

★ Heidi ★ sa...

Jeg er helt enig i at gjenbruk er kjekt. Og saa fint det blir da, teppet eller duken:)
Ha en herlig kveld.
Og saa fint det blir paa badet da. Skikkelig fint og fresht jo.