søndag 5. september 2010

Begynner å få litt orden på ting etter ferien

Dette er noen av bøkene jeg hadde med meg hjem
noen har jeg kjøpt
andre har jeg fått
og noen har jeg lånt


og i dag da vi kom hjem fra en kjøretur
dukket det to bøker til opp under setet mitt i bilen
Jeg måtte lure med meg noen der og
for tror det var øyeblikk da noen i familien
syntes jeg hadde nok bøker for en stund

Il ne faut pas mourir sans avoir vu Carcassonne
Man må ikke dø før man har sett Carcassonne

Utsikten fra hotell rommet vårt i Carcassonne
rett mot middelalderbyen 

For tiden leser jeg GRAVKAMMER av Kate Mosse
der handlingen foregår akkurat i dette området



og her under oliventreet hadde vi en god lunsj i middelalderbyen


og over hodene våre vokste disse fantastiske vindruene


men litt tid til håndarbeide har det også blitt
er nettopp ferdig med et deilig babyteppe i havskum mønster
det ble akkurat passe stort og godt og varmt

Ingen kommentarer: