lørdag 18. september 2010

Her foregår det litt av hvert

En liten jakke i bomullsgarn arvet av Edel
Tror kanskje det blir nok til en liten lue også



og her er det to andre små jakker

Ingen av jakkene er helt ferdige
men det blir de nok med tiden tenker jeg


Tidlig en lørdagsmorgen ble det tid til å bake noen kjempegode
som jeg fant oppskrift til på en av mine favorittblogger



har ikke smakt de enda
men de ser kjempegode ut


og eplemuffens med kanel og sukker til husets 
kakemons ble det jammen også


og sånn ser det ut på det ene badet for tiden,
men det blir nok bedre etterhvert

Vi er iallefall i gang - og det etter laaaaannnnngggg venting
Ikke alltid ting blir gjort helt etter avtalen
men nå ser vi litt lysere på det !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine jakker.Så flink du er til å bake.Nam,nam.Ja ikke kjekt å få ikke gjøre seg ferdig når man hålder på å pusser opp.Ha en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.

Sylvia sa...

heisann
Så skjønne jakker, og alle strikkes forskjellig, det er litt spennende!
Mmmmm, knekkebrød som er hjemmebakt, det er godt det! jeg har også en egen oppskrift på det. den ligger under OPPSKRIFTER i den gamle bloggen min.