torsdag 11. oktober 2012

På tur

Vi har vœrt på tur
og jeg vil gjerne vise dere litt av det vi har sett


Kirken i Sant Cugat
som er veldig gammel - men veldig godt vedlikeholdt 


her kan kirken sees litt på avstand
 moderne og ny arkitektur i skjønn harmoni

Vi har også besøkt gode venner nœr Alicante
og overnattet på et koselig hotel i Benitachell


utsikt fra soverommet på hotellet


og jeg hadde nok sovet godt, hadde det ikke vœrt for all myggen


men det var et koselig hotel

Våre gode venner tok oss med for å vise oss 
en russisk kirke


her er alt det som glimrer er gull ble jeg fortalt


nydelig


spesielt med en tømmerbygget kirke med gull ornamenter


et flott byggverk


Her er det utsikt fra hagen på hotellet der vi bodde


I Nerja


nydelig utsikt fra hagen
der vi kan se stranden rett nedenfor


her skal vi spise frokost i morgen i det nydelige vœret,
og det gleder jeg meg til

1 kommentar:

Turid sa...

Deilige varme bilder fra deg- kjenner sdet at æ hadde nok satt pris på å bli "tint litt opp" etter en sommer med lite sol her i nord....har aldri vært i syden , så æ vet egentlig ikke hva æ går glipp av ...men deilig med sol er det jo......Kos deg videre med oktober!