torsdag 27. september 2012

Torsdag og kontrolltime hos tannlegen

Kan ikke si jeg gleder meg til kontrolltimen hos tannlegen,
men det som gleder meg utrolig er at vi faktisk hadde litt regnvœr i går,
og våknet opp til 10 grader mindre enn i går.

Tror alvorligtalt ikke det er bare meg som syntes det var litt deilig,
og jeg håper det varer iallefall et par dager.

Kan rett og slett føle at jeg trengte det,
og at jeg har fått tilbake litt av energien jeg føler blir borte i varmen.


Jeg har strikket et par sokker til Elena
og har prøvd meg litt fram med litt latex/formgummi
fra Ullform. Tenkte at dette kunne fungere som anti-skli og er spent
på å høre om dette er bra.

Men nå må jeg se om jeg finner noe i skapet som kan passe til denne plutselige
temperaturforandringen - og tror nok at jeg kanskje skal finne noe
med lang arm i dag, og kanskje et par sko i stedet for sandaler.



1 kommentar:

Sylvia sa...

heisann
Jeg har heldigvis ikke tannlegeskrekk, men det er jo ikke akurat gøy å være hos tannlegen. Håper det gikk greit?
Kaldere? Tuller du? I dag er det faktisk noen grder varmere enn det har vært den siste uken.
Mine foreldre kom hjem i går, og har nok merket forskjellen. tror de lengter ned igjen, slik jeg gjør......men de drar tilbake om 7 mnd igjen, heldiggrisene.
Jeg synes det var ille å begynne med sokker igjen, men det er jo bedre enn å fryse, da......