fredag 28. september 2012

Nå er det jammen snart helg igjen

I går skjedde det litt av hvert 
blandt annet en tur til tannlegen som gikk veldig bra.
Men at jeg skulle bli stukket av en veps i bilen,
at en due skulle skite i håret mitt 
og at jeg kom hjem med hele 7 myggstikk på den ene ankelen 
var vel ikke helt etter planen.

........

I dag har vi nydelig regnvœr.
Jeg sier nydelig, for det er veldig lenge siden det regnet her
og vi trenger det virkelig.
Så i dag skal jeg nyte resten av dagen og regnvœret.
Vi har vœrt på trening - som vi prøver å få til iallefall 3 ganger i uken,
og etter at fredagstreningen er over - er det deilig å vite 
at vi klarte det denne uken også.


Jeg er dessuten nettopp ferdig med jakken jeg har strikket på i det siste.
Den er strikket av Bomull-Lin fra Drops
og synes knappen som er laget av ubehandlet tre 
og som jeg tilfeldig fant passet bra.

Nå kan jeg sikkert snart begynne å bruke den, 
for det ser ut som om temperaturene kommer til å synke betraktelig.
Og det gleder vi oss til.





1 kommentar:

Sylvia sa...

Heisann, der var du jammen uhedig, men veldig heldig med jakken, som ser kjempelekker ut!!!!
God helg til deg. Nyt regnværet! Klem