tirsdag 25. september 2012

Tilbakeblikk fra sommeren 2012


Denne sommeren har vœrt veldig innholdsrik på mange områder
med koselige turer og kjekt besøk.



Høydepunktet var uten tvil den fantastiske meldingen vi fikk fra sykehuset
etter mange og lange måneder med behandling. 
Så nå kan vi se framover og legge litt planer igjen.

Blandt mange ting som har har skjedd har jeg hatt feiring av min bursdag i mange omganger.

- En koselig kveld sammen med venninner 
på Hummeren til fantastisk korsang

- Ute til lunsje med gode venninner
der jeg tok med meg lille Elena 
som jeg tror kanskje heller ville ha gjort 
noe annet enn å sitte der å prate

- Familien min hadde arrangert en koselig samling en lørdag ettermiddag
med god mat og drikke - og det var utrolig koselig



- Selve dagen feiret jeg ombord i KLM sitt fly fra Stavanger til Amsterdam
som ble en god del forsinkel fordi det var funnet en bombe fra
andre verdenskrig på flyplassen så selve det området måtte selvfølgelig sikres.
Det var selvfølgelig en spenning som vi godt kunne ha levd uten,
men vi nådde flyet videre til Barcelona likevel uten problemer
Og om kvelden ble det samling i heimen med de aller nœrmeste.

Ellers har vi hatt koselig besøk i tre hele uker av familien
og de ukene har gått så utrolig fort.

Vœret har vœrt fint hele tiden - til og med den uken jeg var i Stavanger
var det nydelig vœr og ikke en regndråpe om dagen så lenge jeg var der.








Ingen kommentarer: