søndag 10. juni 2012

Her er det ikke streik

Og det jobbes sakte men sikkert
med et nydelig prosjekt


til og med hele skoleklasser
har undervisning på stranden.
Søte små elever var på tur med nesten like mange lœrere.


Selv om solen skinner og vœret er på topp
er det ikke fullt på noen strender her enda.

Så det er bare å komme,
det er plass til alle.

- og Spania trenger mange turister for å få orden på økonomien,
og det fine vœret er vel nesten garantert .....



og jeg har et fint prosjekt på pinnene for tiden
har veldig god tid og tar den tiden jeg trenger

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Tenk å være i Spania nå!!!
Her er det meldt regnvær hver dag, og nå begynner jeg å gå lei.
Men så drar jeg jo til København/Silkeborg denne kommende uka, og håper været er litt bedre, jo sydligere jeg kommer!

Sylvia sa...

......så glemte jeg å si det ser så spennende ut det du strikker på. Lekkert blir det også!!