torsdag 24. mars 2011

En bitte liten spenserkjole

Ikke helt ferdig
men har fått sydd i fint rosa for iallefall


Men nå er det ikke langt igjen....
Utrolig så raskt det går i denne størrelsen
bitteliten

Det har ikke gått helt etter planen
for den ble altfor trang rund halsen
og umulig å få et lite babyhode gjennom åpningen
Så der måtte jeg ta opp og sett på noen søte på knapper
i stedet for å si igjen på skuldrene

Kunne tenkt meg litt pynt midt på magen,
men vet ikke om hekleblomster var helt det jeg ville ha

Kanskje en søt liten lomme.
Hva synes dere ?



3 kommentarer:

Sylvia sa...

Å hellenussen! Den var riktig søt, og hekleblomst foran ble fint, synes jeg.

Jorun sa...

Søtt med hekleblomst, eller kanskje en stoffblomst? En i et annet stoff en kjolen...

isabel sa...

ååå knall søte!!! tror eg ville laget lommer, eller blomster av et annet type stoff :) Kjempe flinke!!