tirsdag 12. oktober 2010

Litt strikking har det også blitt tid til


Selv med gjester i huset 
har det blitt tid til litt strikking


og her er en liten jakke i et deilig garn i en fin grønnfarge og en liten lue til i en grå grønn farge
Synes det ble ganske fint !

Og nå har jeg funnet fram et deilig svart garn jeg arvet av Edel.
Det er godt å strikke i - og har allerede kommet ganske langt på en 
lenge planlagt jakke.



Garnet er veldig drøyt så det kan bli mer enn en jakke av alt garnet jeg fikk.
Dessuten er det superwash og 50% bomull 50% ull
og sikkert lett å vaske.

Kanskje jeg kan strikke et god varm lue 
og et stort godt skjerf også 

2 kommentarer:

Jorun sa...

For en fin jakke du har strikket.

Her har det regnet som om alle himmelens sluser var åpne nå i to dager... Og tordenen ruller i ett. Men det er deilig at det endelig har blitt kjøligere i alle fall, for nå var jeg virkelig lei av varme.

Anonym sa...

I grunnen er det litt deilig her i Norge med 10-12 grader og sol. Men bladene på trærne gulner og fuglesangen er borte.
Det er ikke lenge før jeg ønsker meg til varmere strøk.

Så nydelig jakke og lue du har strikket!