søndag 24. oktober 2010

Litt søndagsaktiviteter

Denne søte lille jakken
har blitt nesten ferdig
Denne er strikket etter mønster fra Pickles
selv om fargene ikke er de samme.
Siden det er så vanskelig å finne godt garn her hvor jeg bor
må jeg bare ta de fargene de har - rett og slett.
Fikk tips om hvit jakke med beige mønster,
og det hørtes veldig fint ut.
Neste gang jeg er i en garnbutikk skal jeg se om jeg kan finne de fargene 
i et garn som passer til en babyjakke


mangler framdeles knapper,
og jeg vet ikke riktig hvilken farge de skal vœre i
men vi har god tid .......

Ellers har jeg prøvd å rydde litt i skapene
ville så gjerne lagt vekk sommerklœr og funnet fram litt mer høstklœr

Men har varierer vœret og temperaturene så mye 
at det kanskje ikke er helt riktig tid enda.
De mest sommerlige klœrne har jeg klart å rydde vekk
men det henger framdeles en del som må vente litt.

Har funnet fram vinter/høstklœr,
og må jo bare le litt av meg selv når jeg ser hvor 
vanskelig jeg har for å kvitte meg med gamle klœr.

I år må jeg bli flinkere
Har klœr jeg tar fram år etter år uten å bruke de i det hele tatt.
Forstår ikke hvorfor det skal vœre så vanskelig å kaste.

Jeg har bestemt meg for å finne en eske som skal merkes
klœr jeg ikke brukte i fjor og som det er liten sannsynlighet for at jeg vil bruke i år.
Den esken skal rett i bosset etter denne sesongen,
og jeg skal ikke en gang pakke det opp.....

Lurer på om jeg klarer det ...

Ingen kommentarer: