fredag 22. november 2013

God helg til dere alle


Dette fotoet har jeg lånt på nettet

Denne søte advents settingen skal jeg kopier i år 
synes den var både pen og enkel og lage.

Ellers håper jeg at jeg kan få litt hjelp av 
mine kjœre bloggvenner med et problem jeg har. 

Får stadig beskjed av mine venner som
vil legge inn en kommentar på bloggen min, 
om at det er en umulig oppgave.

Er det noen andre der ute i bloggverden som har opplevd det samme,
og som har svar på hvordan det kan ordnes.
Dere kan eventuelt sende meg noen ord via mailadressen min;
eivor@sunrye.com

Har prøvd å lete litt på nettet, men finner ikke noe svar på dette,
og ikke vet jeg helt hvordan jeg skal stille spørsmålet heller.

ØNSKER DERE ALLE EN GOD HELG !




1 kommentar:

isabel sa...

Tester ut om jeg kan legge inn kommentar ;)