mandag 19. august 2013

Nok en tur på stranden

Den standen vi liker oss best på er full av skjell
både hele skjell og i små stykker

Noen av skjellene blir med hjem,
og nå begynner det å bli ganske så fullt av skjell
og noen har fått plass i en vase der jeg har noen tørka blomster

God tid har vi på stranden og det blitt
noen små kreasjoner der også

Dette skal vœre et smilefjes...


Jeg har en veldig oppmerksom mann
og en dag nevnte jeg at det ville vœrt greit med noen klesklyper i strandbaggen
slik badetøyet kunne få god tørk 
og jammen husket han det til neste gang vi var på stranden


Det blåser ofte ganske godt på stranden der vi er
og måtte le da min mann sa at det minnet han litt om en 
fallskjerm ..... men buksen tørket på et øyeblikk




1 kommentar:

Sylvia sa...

Jeg ser alltid etter fine skjell eller fine stener når jeg er på en Strand. Og det er mest i Danmark.
En gang laget jeg en krans av skjell, som jeg hang på veggen hjemme...tror jeg laget to, en med blåskjell og en med div. skjell. Men, det var på den tid det var IN med sånt.
Er det ikke fint med oppmerksomme menn? Vi to er heldige.