torsdag 29. august 2013

Det er min dag i dag

Og det ser ut til å bli en kjempefin dag !
Starten var iallefall kjempekoselig
med gaver til frokost
og masse hilsener via telefon, mail 
og ikke minst facebook .....

Veldig kjekt å bli husket på.


Den gode lukten kan virkelig anbefales
og falt virkelig i smak.

Ellers har jeg funnet fram litt restegarn
jeg hadde liggende


og fant en kjekk oppskrift på en hals som kan bli god og varm
når vinteren setter inn for fullt
Kjente godt at ull ikke var det enkleste å strikke med i varmen,
men det tok jo ikke lange stunden før den var ferdig.

Nå skal jeg snart ut og spise lunsj, og det gleder jeg meg til !

3 kommentarer:

Sylvia sa...

Kjære Eivor
Gratulerer så mye med dagen i dag!!!!!
Tantebarnet mitt hadde dagen i går, ogmamma hadde den 24. Neste mnd er det min og lillesøster sin tur til å feire.

Ha en kjempekoselig dag, og god lunch!
Klemmer

★ Heidi ★ sa...

Stort grattis paa dagen din Eivor:)
KLEM Heidi.

Siddis back home sa...

Hei og tusen takk for koselig bursdag hilsen! Og nå ser jeg at du nettopp har hatt din dag også, gratulere på etterskudd til deg også! Ha en flott ettermiddag hos deg!