mandag 8. juli 2013

Ny vifte

Akkurat nå er en vifte det som blir mest brukt her hos oss
og jeg får aldri mange nok

Det er varmt både morgen, middag, kveld og natt for tiden
og det er jo begrenset hvor mye klœr jeg kan ta av i min alder,
så viften er blitt min beste venn


Den sist innkjøpte er denne som jeg fant på markedet i dag,
og det er vel ingenting som er bedre enn å sitte i skyggen
etter en lang spasertur med noe kaldt å drikke
for eksempel et godt glass vin og min gode venn VIFTEN .....

Du STORE glede .....

1 kommentar:

Sylvia sa...

En vifte har sin misjon i varmen ja.
Jeg husker vi alltid kjøpte det da vi var i Spania på familiebesøk. Og vi kjøpte med hjem til venninner, for vi sparte på dem og hadde dem til pynt på rommet vårt.
På 70-tallet var det jo om gjøre å ha dukker fra flere land til pynt i stuen, så alle kunne se hvor mange land vi hadde vært i........nå er det mere KITCH å ha sånt fremme...... Jeg er ikke kommet dit enda, he he
Kos deg i varmen. Her er det også varmt, deilig. .....sålenge det varer, men det er spådd fint vær ut uken iallefall :)