lørdag 8. juni 2013

Alltid noe på strikkepinnene

Denne gangen har jeg veldig god tid
og har tenkt å ha dette håndarbeidet lenge


Det skal bli en genser som skal ligne på denne genseren, bare i litt andre farger.

Her går vi mot varmere tider, så jeg har det ikke travelt med å bli ferdig,
men alltid kjekt å ha noe på gang.

Jeg strikker genseren med Drops garnet 
Baby Alpaca Silk
og det er bare helt fantastisk å jobbe med.
Håper bare det er like bra å vase, 
og at det ikke blir fullt av nupper ved bruk.


1 kommentar:

Sylvia sa...

Hei Eivor
Så fin genser du er iferd med å lage deg. Det er greit med et langtidsprosjekt, som det ikke haster med. Jeg har også det, Missioni-stripejakka mi......fåreløbig en arm.....som er blitt rekt litt opp på. Men jeg koser me med den. Sånn skal det være, vet du.
Garnet du strikker med har jeg aldri prøvd selv. Jeg bruker mest av garnet vi selger i butikken der jeg jobber. Ellers er det jo garn jeg har kjøpt på turene i Danmark.
I dag har jeg fri , og skal nyte solen og håndarbeid. Rengjøringen er allerede ferdig. For i dag, sine jeg va tidlig oppe for å. Kjøre Sophia på jobb i stallen.
Ha en fin dag du også. Klem