mandag 30. juli 2012

Om blogging



Det pågår en diskusjon i bloggverden
om hvorfor det blogges og om innholdet i bloggen.

Skal det vœre hverdagslige trivielle ting,
eller bør det ha et vist innhold av alvor og mer seriøse ting.

Jeg synes ikke at jeg skal måtte forsvare meg selv med
hva og hvorfor jeg skriver og legger ut foto.
Synes det skal vœre en hyggelig og kjekk hobby og avkobling fra andre ting,
og uten noe spesielt mål og mening.

Det er jo opp til enhver å lese bloggen, 
blir det for kjedelig - ja, da leser du den ikke - enkelt og greit.



3 kommentarer:

Turid sa...

Så enig , så enig-vi velger sjøl etter interesse og evt. bekjentskaper ...I bloggverden må det vel være noe av interesse for enhver....Vi fortsetter til felles glede og felles trøst! Synes det er kjempe trivelig å blogge , etterhvert synes no æ at æ "kjenner " flere , men på en annen måte enn i det virkelige liv.

Jorun sa...

Ja jeg er så enig! :))

Solskinnet sa...

Så absolutt helt enig.Jeg blogger kun for min egen fornøyelse og det går i rykk og napp.
Jeg syns det er super kjekt å lese i andres blogger og se hva gjør de,hvor har de vært på tur o.l
Hva strikkes,hekles,bakes ja rett og slett få inspirasjon..