torsdag 19. januar 2012

Ut på tur

Selv om vœret ikke akkurat var strålende sol fra knallblå himmel
må vi ut på tur for å få systemet i gang igjen


så det gjør meg og min mann så ofte vi kan 
Han er heldigvis i god form etter sykehusoppholdet



Vi fikk blandt annet med oss
hvordan de fjerne døde blader fra palmene
i farlig jobb høyt der oppe i kranen


og jammen ble det mange palmeblader etterhvert.

Langs promenaden er det veldig mange palmer
så de hadde litt av en jobb de som hadde påtatt seg den oppgaven



men det blir veldig fint når de en gang blir ferdig.
Alle bladene ble kvernet etterhvert 
og det var bare som støvskyen stod rundt den kvernen

 
men selv om vœret ikke var det beste
ble turen lang og vi var gode og trøtte da vi endelig kom hjem.

Gjelder om å vœre i god form til neste etappe 
i denne sykdomsperioden, for den kan nok bli ganske tøff.

3 kommentarer:

AnKa sa...

Flotte bilder, og godt med en trimtur kan jeg tenke meg:)
Ønsker din kjære husbond god bedring.
Og god helt til dere begge, nå når den snart banker på:)

Sylvia sa...

Kjære Eivor
Velkommen hjem begge to. Borte bra men hjemme best, heter det jo.
Din mann er heldig som har deg. Og det å gå små turer er bare så koselig!
Nå skal jeg på jobb, ut i -5 kalde, men det er godt med kald luft, for meg som hoster så mye. Har nå vært sjuk i 1.5 uke, men jeg kjenner energien boble inni meg, så jeg er snart frisk igjen.
Så må dere bare kose dere og ta livet med ro.
Ønsker dere begge en riktig god helg!!! Klem
Ps: vi drar kanskje til Barcelona i år.......planlegger det så smått.

Randi K Design sa...

Godt aa komme seg ut litt! Her spaserer vi kun i "vinterhalvaaret", og det gjaer alltid godt. Palmetraer blir som nye naar de stygge visne bladene kommer av. Tror jeg paa hinte/tipse naboen litt, da deres palmer er mindre fine etter frosten i 2010/2011.. Ha en fortsatt fin helg!