mandag 3. oktober 2011

På tur

I dette fantastiske høstvœret
bestemte vi oss for å ta en liten tur


og i dag er vi i Roses
som ligger en halv times tid fra franskegrensen


og utsikten fra hotellet er det jammen ikke mye å si på
annet enn at det er vakkert


fra stranden kan vi se hotellet
som ligger høyt oppe


disse sjarmerende leilighetene


ligger helt i strandkanten
og må vœre en drømmeplass en sommerdag.

I dag fikk vi et par timer på stranden
i nydelig sol og sommervœr
selv om vi leser 3. oktober i kalenderen.

3 kommentarer:

Jorun sa...

Nydelige bilder!

★ Heidi ★ sa...

Vi har sommerhus i Palau Saverdera som bare ligger 5 km fra Roses. Vi var der masse naa i september da vi var nedover. elsker stranden i Roses og de andre naerliggende smaastrendene. Vakkert, vakkert, vakkert:)

Sylvia sa...

Der så det jammen kjempekoselig ut!
Jeg kunne ønske jeg kunne dra på ferie igjen.....men har jo netopp kommet hjem fra Danmark med deilige opplevelser. Men , jeg elsker å reise og oppleve nye ting.
Planen var i år som i fjor, å dra til Barcelona i høstferien, som er neste uke her, men jammen var pengekassa tom IGJEN!!! Vi får ha det tilgode.
I morgen skal jeg hente mine foreldre på Flyplassen, som har vært i Spania i en mnd nå. Jeg tenker nok de har hygget seg nok, jeg, hi hi..........
Ha en fin dag!