tirsdag 23. august 2011

En kjekk uke i Stavanger

Nå har jeg hatt en kjempekoselig uke i Stavanger
sammen med familie og venner.
I går var jeg sammen med en god venninne på kino og så den
siste filmen med Julia Roberts og Tom Hanks
Filmen DET ER ALDRI FOR SENT LARRY CROWNE
kan jeg anbefale på det varmeste.
I morgen reiser jeg tilbake til Salou,
og denne gangen får jeg følge av både datter og barnebarn
som skal være hos oss i hele 5 uker.
Akkurat for øyeblikket mens jeg sitter her og blogger
stresser min datter rundt i huset for å finne fram alt hun mener de bør ha med seg,
og det er jammen ikke lite.
Ser at kofferten er temmelig full
og halvparten er små skjønne barnekjoler
som den lille prinsessen ikke har brukt så veldig
ofte i en temmelig kaldt Stavanger sommer.
Håper og tror de skal bli flittigere brukt i Salou
der temperaturene er en del høyere enn i Stavanger.

Salou here we come !!!!

1 kommentar:

Turid sa...

Kan tenke derer har det koselig- blir trivelig med besøk i hele fem uker . Vi har å barnebarn ,Mathias fem år . De bor i Kirkenes , så det blir laaaaangt unna -altfor langt. Får håpe dere får fortsatt fine temp. i Spania , så lille prinsessa rekker å få brukt kjolene sine før ho vokser fra de.
Ha en god søndag!