fredag 8. juli 2011

En deilig ettermiddag på stranden

Det vil nok ta litt tid før jeg klarer
å få tilnœrmet 


samme flott brunfarge
som min bedre halvdel 
allerede har fått mens jeg har vœrt 
i nordligere breddegrader



men med en god bok 
og denne flotte utsikten


repetere jeg gjerne et par ettermiddager på denne
herlige og fredelige stranden.
Det vil nok hjelpe til å få min
foreløpig blekfete kropp
til å se litt freshere ut .....



og se den fine
hjerteforma steinen 
min aller kjœreste fant på stranden
ஜ۩۞۩ஜ romantisk ஜ۩۞۩ஜ

1 kommentar:

Jorun sa...

Det er kanskje ikke like mye luftfuktighet over hos dere...?
Her er det nemlig veldig rått og fuktig hele året, mulig fordi det er en øy. Men jeg har også hørt at det har sammenheng med fjellkjeden som strekker seg over øya... Skyer og fuktighet samler seg over fjellene.
Det er i alle fall skrekkelig slitsomt med denne fuktigheten. Av og til føles det vanskelig å puste...
Men i dag er det faktisk litt lettere.