tirsdag 28. juni 2011

Trangt om plassen i kofferten min

Siste uken her hjemme har jeg jo innsett
at det blir veldig trangt om plassen i kofferten min.

Min datter fortalte meg om en eske de solgte på posten
der en kan sende 10 kilo til en fast pris,
og det er jo et super tilbud.

Men den esken er ikke særlig stor,
og fikk ikke plass til mange ting der, 
og det er jo blitt litt garn etterhvert.

Men etter å ha tenkt meg godt om
fant jeg ut at problemet var volum

og ikke kilo....

Se så smart. 
Jeg rett og slett sugde luften ut av posene
lukket de godt igjen med knute og tape


og vips fikk jeg plass til hele 7,2 kilo

Uten å ta ut luften var det plass til litt over 4 kilo 
og esken var full....

Så jeg er ganske fornøyd med løsningen !

Kanskje jeg må ta meg en siste runde i garnbutikken
før jeg lukker en mye lettere koffert.



1 kommentar:

★ Heidi ★ sa...

hehe, artig:)
Kos deg de siste dagene i Stavanger.
Leste noe om et byttetorg i Stavanger!
Saa genialt:)
Det hadde de i spania ogsaa og jeg syns ideen er saa bra. Lurer paa om jeg skal faa det til med kollegaene. Tenk saa mye vi har hjemme som vi ikke trenger eller liker.
Saa hvorfor ikke BYTTE det bort???