onsdag 9. juni 2010

Invitasjon


Har fått en hyggelig invitasjon om å skrive et innlegg
på denne bloggen som du
 kan lese om her
og det vil jeg selvfølgelig gjerne gjøre.

Må bare finne noe hyggelig å skrive om.
Merkelig nok har det dessverre har det vœrt flere irritasjoner
jeg har opplevd i det siste - og det vil jeg helst ikke
skrive noe om.
Vil jo gjerne at alle skal få et godt inntrykk av Spania
og alt det landet har å by på.
Så jeg må bare ta det som det kommer
plutselig så dukker det opp noe som jeg virkelig har lyst
at alle skal få vite noe om.

Foto fra en av gatene i Tarragona
som er den nœrmeste storbyen for oss

Dette er fra amfi teateret i Tarragona
som også har en flott strand omtrent midt i byen

Dette er Santa Maria del Mar
Havets Katedral i Barcelona
Sikkert mange som har lest boken om Havets Katedral 
og virkelig verdt et besøk

Katedralen i Barcelona jobber de med
men er ikke mindre flott av den grunn

Så masse kjekt å skrive om - men må ha litt tid på meg for å finne
et annet tema
hvis jeg skal skrive noe i bloggen som heter
Dette viste du ikke om Spania


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for titten.Virkelig nydelig og vakkert.Ja der kunne jeg tengt meg å ha vært.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.