fredag 16. april 2010

Vulkan aske fra Island


Et veldig koselig besøk 
blir ekstra langt ser det ut som.
Og det på grunn av vulkan aske fra Island.
Men heldigvis er ikke Salou den verste
plassen i verden å vœre askefast på.



Håper asken snart fly sin egen vei
og åpner luftrommet for de
mange tusen som venter på et fly
og at hverdagen kan gå sin vandte gang.



Ellers har jeg vœrt uheldig
og knukket en liten dings på brillene min


ser nok kanskje verre ut enn det egentlig er
og jeg har allerede fått bestilt delen som nok snart kommer
til min kjœre optiker som ringe meg snart.


1 kommentar:

★ Heidi ★ sa...

Heisann! Saa hyggelig for deg som allerede har besök! Jeg skulle faatt besök i dag, men pga nettopp asken sitter hun askefast i Oslo... Saa syn, og vi er litt fortvilet, men haaper hun faar kommet seg avgaarde en annen gang:)
Ha en finfin helg:)
KLEM!