tirsdag 12. mai 2009

Så var jeg tilbake til hverdagen igjen

Jeg begynte å strikke et par sokker til datteren min
mens jeg var i Stavanger
Fant et garn som hun likte godt 
og jeg fant meg et par strikkepinner av bambus
som er utrolig gode å strikke med
dessuten slipper de rundt meg
å høre på klirringen av pinner

Kjøpte litt annet garn som jeg fant
men har ingen konkret plan om hva det skal brukes til.
Men det var så fine farger og så godt å ta i ....
Bare måtte ha det.

Ellers var det litt godt å sove i egen seng.
Har sovet godt i gjestesengen også, 
men det er nå en gang best i egen seng.

Nå står vi på farten og skal ut å kjøpe grønnsaker.
Pleier å ta turen til et co operativ ikke så langt fra der vi bor.
Er ikke sikker på om det er så mye billigere, men utvalget og kvaliteten er
iallefall helt fantastisk.
Skal prøve å huske å ta noen foto 
slik at dere kan få se hvorfor vi spiser så mye grønnsaker.

Ingen kommentarer: