onsdag 6. mai 2009

En travel ferie

En nydelig vårbukett

Våren er i full gang på hytten til Edel
det blir nok mange deilige desserter av denne flotte planten

Her kan jeg se huset min datter bor i

Har en veldig koselig ferie i Stavanger - har truffet mange venner, familie og bekjente og vært utrolig heldig med været. Tror til og med jeg har fått litt farge - den dagen vi var tre venninner som satt på terrassen fra tidlig morgen til langt ut på ettermiddagen i strålende sol ble jeg ganske brun. Vi spiste både frokost - lunsj og middag i solskinn og fuglekvitter.

Men det har blitt lite bloggskriving - tiden har bare fløyet.....


Har kjøpt litt garn - og har en del planer om hva jeg skal gjøre av håndarbeide, men tiden vil vise hva som blir realisert. Forstår det er strålende sol dit jeg skal - og ganske varmt. Nå når jeg ser at alle har det bra blir det nok ikke så vanskelig å reise tilbake heller.

Ingen kommentarer: