lørdag 5. oktober 2013

Toledo

Vi er på tur igjen, og denne gangen til Toledo.
En vakker middelalderby som kan anbefales på det varmeste.
Den ligger bare en halv times togtur fra Madrid, og vi har til og med vært heldig med været.

Byen er full av kultur og historie, og vanskelig å bestemme seg for hvor en skal begynne.
Det har blitt mange og lange spaserturer og myegod mat og drikke.

Hvis noen skulle finne på å ta samme turen som oss, kan vi anbefale hotellet som heter Carlos V som er et hyggelig hotell og som ligger veldig sentralt. Hotellet har en hyggelig betjening, og en flott tak terrasse med den vakreste utsikten en kan drømme om.


Dette fotoet er tatt fra hotelrommet vårt.

1 kommentar:

Sylvia sa...

Så morro på tur igjen, da Eivor.
Der var det fint.
Jeg ser du har tatt bilde av en marsipan butikk, eller tar jeg helt feil? Jeg ELSKER marsipan.
Nyt varmen deres, du. Her er det blitt kaldere, men i dag har det vært et nydelig vær.....men jeg har vært innendørs på jobb.
Fortsatt god tur, og jeg gleder meg til å se hvor dere drar videre.
God tur.