torsdag 24. mai 2012

Og her blir det stadig nye ting

Jeg har tidligere vist det nydelige linstoffet og garnet jeg kjøpte.
Nå begynner det å nœrme seg slutten, 
og kjolen som er strikket og sydd av fri fantasi


er nesten ferdig.
Nå gjelder det bare at den passer til gullungen.....


Noen små skilt har jeg også putlet med,
men skriften øver jeg framdeles med.
Har en sjablong med noen bokstaver som jeg ikke helt blir fortrolig med,
og dere vil ikke tro hvor mange timer jeg har vandret rundt i to forskjellige
byer i nœrheten - og besøkt at fra malerbutikker, hobbybutikker og bokhandlere.
Men uten å fine en eneste brukende sjablong.
Skal prøve å lage min egen etter tips fra
Noen som har prøvd dette med å lage sjablonger,
så tar jeg mer enn gjerne imot tips.


1 kommentar:

Jorun sa...

Bevares, så mye lekkert du lager!

Når det gjelder de glassbrikkene i bloggen min... Glassene står støtt der ja.