torsdag 26. april 2012

Pakke i posten

Alltid kjekt med pakke i posten
og i går var en gledens dag for meg,
for plutselig ringte det på døren og utenfor
stod en smilende postmann med pakke til meg


og pakken kom fra Casa Lis
som har garnbutikk i Albir nœr Alicante


og se de nydelige fargene på garnet jeg bestilte

oppskriften på det jeg skal lage finner du her
men jeg skal som du ser ha helt andre farger.

Det ble en del mailer fram og tilbake med Lisbeth hos Casa Lis
før jeg fikk de fargene jeg ønsket. Men hun var utrolig hyggelig og snill
og bestilte de fargene hun ikke hadde fra Norge for meg.

Netsiden hennes fikk jeg med hjelp av gode venner som bor i Benitachell
som ikke er lenger vekke fra Albir enn at de nok har vœrt der et par ganger.

Kjempegod service og kan anbefale denne netsiden til alle
som har bohov for garn her i Spania.


Ingen kommentarer: