torsdag 15. mars 2012

En deilig dag

Vi våknet opp til en strålende dag
og klare for en fin tur innover i landet


Våren er kommet for fullt her
og trœrne stod i full blomst


vi stanset bland annet på et bodega
som dessverre var stengt i dag,
men det er ikke farlig når det finnes så mange
andre fine ting å se i området


vinrankene stod på rekke og rad
og venter på årets vinsesong


på et annet bodega vi besøkte
så jeg dette flotte maleriet
i nydelige farger


her blir alternativ energi brukt
og selv om det kanskje ikke er så vakkert 
 er jeg veldig glad for at det ikke 
ble antomkraft de valgte som energikilde


her i denne lille byen hadde de en veldig fin
gammel butikk der jeg fikk kjøpt meg litt sytrå og litt garn
som faktisk ikke var 100% syntetisk


denne flotte gamle kirken satt vi ved siden av 
etter et fantastisk måltid


med den knallblå himmelen og midt i solskinnet
kunne vi ha satt i mange timer
og det var ikke mange på besøk i denne lille byen
så det var veldig stille og rolig
  

 på veien hjem
måtte jeg også ta noen foto


ikke alltid like lett å ta foto fra bil i fart
men synes det var verdt å ta med 


denne flotte skulturen av en mann som
har en kurv full med vindruer synes jeg også var så fin



Ingen kommentarer: