lørdag 19. november 2011

Litt mer strikking i stille stunder

Fant et deilig garn 
som passet godt til å strikke en liten genser
nå når det blir litt kaldere også her langt sør 


litt trist med grått garn
men med litt dekor av Pocoyo og vennene hans
Dette tror jeg er laget i Spania og er storfavoritt her.
Synes Pocoyo er ganske så søt med en rosa elefant Elly og en anden Pato som venn.

Oppskriften fant jeg på Pickles sin side og heter Kjekkas genser
Luen er fri fantasi - og vet ikke om den passer helt,
men det kan vi jo lett ordne på.

 

og her den i bruk
og sjekk den fine modellen jeg har




Det har vœrt litt stille fra denne kanten,
for jeg har gått og ventet på en tannlegeavtale
som jeg grudde meg litt til.

Det var snakke om en
titan implantat med innfylling av bein
for å erstate en tann jeg måtte trekke på grunn av en infeksjon i sommer.

Nå er det over heldigvis,
og en del av historien så langt.
Er nok litt øm og hoven - og har munnen full av sting.
Men heldigvis var det ikke så vondt som jeg trodde det ville vœre, 
og jeg er overrasket over at jeg ikke ser verre ut etter inngrepet.

Så nå er det bare snakk om at dette gror fint, og at jeg om sånn cirka
et halvt år kan få tilbake et naturlig smil uten å holde hånden foran munnen.

Ingen billig fornøyelse, så jeg håper resultatet blir varig og fint.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Koselig genser kjempe fin.Kjempe fint bilde på den.Riktig god bedring videre høres ikke godt ut håper det blir varig og fint.Ønsker deg en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.

isabel sa...

neimen for ein fine genser & sjarmerende modell!!