tirsdag 2. november 2010

Så var det tilbake til hverdagen igjen

Allehelgens helg er over
og jammen fikk vi tid til å lage noen panellet

før og 

etter steking

Vi hadde ikke så mange pinjenøtter i hus
så det ble flest av de med kokos rundt.

Nam nam nam.......

 Gjett om de smakte godt
Er noen interessert har jeg en veldig god og enkel oppskrift
som jeg kan legge ut på bloggen.



Ellers har jeg også fått strikket mine aller første
mormor tøfler.
Jeg strikket de i babyull som sikkert ikke var rette garnet,
men jeg måtte bare prøve meg fram


Det var et kjekt håndarbeide, så de blir nok ikke de siste.
Har ikke så stor erfaring som mormor enda,
så det er sikkert derfor de ble litt skjeve og rare,
Men fullt brukbare og sikkert gode og varme.

2 kommentarer:

Grethe sa...

Deilig med hjembakt...og SÅ lekre mormor tøfler du har laget :0)

Anonym sa...

Hei.Tøfflene var jo kjempe fine.Nydelig gulfarge.Nam,nam så godt ut.Har tengt jeg skal steke meg noen krumkaker i dag jeg.Er så gla i det med multekrem.Får se senere i dag.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.