fredag 20. august 2010

En liten hilsen

Selv om jeg er på ferie 
fikk jeg lyst til å sende en liten hilsen.

Det var deilig å komme hjem til Stavanger
og få en liten pause fra varmen.
Her har vœret vœrt helt perfekt for oss som er i aktivitet hele dagen
og ikke har hatt et kjedeligt øyeblikk.

Tur hjem gikk over all forventning
selv om det var kø på motorveien både i Frankrike og Tyskland
Turen med fergen fra Hirtshals fikk en dårlig start med forsinkelser
og utdeling av sjøsyke tabletter av fergepersonellet
Men det gikk bra selv om bølgene var store og mange
.......

I går var jeg sammen med søskenbarnene mine 
på et kjempekoselig treff
god stemning, nydelig mat og ikke minst god vin.
Kjekt at noen er flinke og setter i gang
med å arrangere slike ting som ofte bare blir med tankene
.....
Takk til deg Netten for en koselig kveld !
.......

På søndag skal vi reise på hyttetur og vœre vekke en hel uke
Gleder meg veldig - og bryr meg ikke sœrlig om at vœrmelding er dårlig !
Tenk på så lange frokoster vi kan ta 
og alle de koselige fisketurene vi kan bruke tid på ....


Her sitter jeg på en STOR benk i Ålborg
og jeg er ikke så liten som det ser ut som ......

1 kommentar:

Petunia sa...

Jeg kan ikke se å ha mottatt dine stemmer i fotokonkurransen "Mitt lille land". Du skal ha mottatt en mail fra meg tidlig mandag som skulle besvares med dine stemmer.
Hvis du ikke har fått den mailen, så send meg en mail (Mailadresse i profilen min), så får du tilsendt eposten i løpet av dagen. Fristen for å stemme, går ut i morgen klokken 18:00, så det haster.
Se alle bidragene HER
:)