søndag 15. november 2009

På marked en søndag formiddag



Se hva vi fikk for 21 €



I dag har vi vœrt på et marked som blir arrangert en gang i blant
det er bare å komme med ting du vil selge - parkere bilen og åpne opp for salg



Ikke alt var like interessant
men jeg synes det var litt artig å ha vœrt der



Denne gamle kisten var fin
men jeg har mer enn nok med den jeg allerede har



Dette trodde jeg var en gammel duk
men så da jeg kom hjem at det var et overlaken
like fint for det - hadde likevel tenkt å klippe det opp for å lage noe av det
og for 1 € kan jeg ikke si noe annet enn at jeg lurer på hvem LB er som har laget den




Men denne synes jeg likevel var toppen
Ekte Wedgewood - og vakker synes jeg
Passer fint til å ha smykker i
og synes ikke det var så galt å betale 20 € for den
jeg er iallefall kjempefornøyd

3 kommentarer:

Turid sa...

Markeder er spennende hvor enn det er, trenger ikke nødvendigvis kjøpe noe , bare få med seg stemningen.
Ha ei fin uke!

Anonym sa...

Hei.Kjempe koselig marked.Så fine ting du har fikk tak i.Ha en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil..

isabel sa...

kjekke ting du fant deg ;)