torsdag 8. oktober 2009

Et veldig kjekt håndarbeide

Dette skautet fant jeg hos
solhag.blogspot.com/
og syntes det var så søt at jeg
bare måtte prøve det med noe
restegarn jeg hadde

Det ble ganske fint
og jeg ble sendt til en liten
prinsesse jeg kjenner

Viste skautene til en venninne som
har ikke mindre enn tre søte små jenter
og hun sendte meg straks garn
med ønske om et skaut til hver

Som sagt - et kjekt håndarbeide
og jeg er allerede i full gang

Legg merke til den gode
sjokoladen jeg også fikk

Ingenting som norsk melkesjokolade
for en som bor i utlandet

nam nam .....

5 kommentarer:

★ Heidi ★ sa...

Aa saa flink fu er:) Et slikt skulle jeg veldig gjerne like aa lage.
Maa sjekke den bloggen for oppskrift!
Den katten var ogsaa veldig bra malt, skal si du har det i hendene!
Klem fra Banyoles.

Anonym sa...

Hei.Så fine Skaut.Så flink du er.Så søtt med blomster på.Regner med att de jentene blir kjempe fine i de...Så mye fint garn og sjokolade du fikk.Kjekt med pakke fra Norge...Ha en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil.

Timotei sa...

Kjempefine skaut! Skjønner godt det er mange som vil ha slike ja!
Angående utstyr til stitchery som kjøper jeg det aller meste i nettbutikker. Kanskje du også kan gjøre det? Jeg vet at Northern Quilts har startpakker med alt en trenger for å komme igang også.
Ønsker deg en riktig fin helg!

Turid sa...

Hei på deg-fant blogg navnet ditt i kommentatfeltet til Timotei- klikka helt tilfeldig på navnet ditt-blar nedover bloggen og blogglista og finner min blogg-morsomt.
Søte skaut du viser frem her- må kikke mere senere-morsomt å finne norske bloggere i utlandet.
Ha ei fin helg!

Jorun sa...

Så morsomme skaut!
Og det gikk greit med sjokolade i pakka??
Jeg har nemlig en gang fått stoppa en pakke som kom. Fikk beskjed fra tollkontoret at "spiselige" ting er strengt forbudt å motta i posten.
Pakka ble returnert til Norge...