tirsdag 7. juli 2009

En liten jordbœrlue

Min datter som er på besøk
hadde med seg et Allers
og av alle ting var det oppskrift på
jordbœrlue og jordbœrkjole

Synes ikke den ble så verst
tatt i betraktning at jeg hverken
kan få riktig garn eller farge her hvor jeg bor


denne ble i bomullsgarn
og i den minste størrelsen

Har planer om å finne en annen type garn
og strikker nok en litt større størrelse da

Jeg har et par små prinsesser som skal få
jordbœrlue - men jeg tror det
må bli litt kjøligere først.

Vi har hatt over 30 grader nå i ukevis
og det blir mye bading og lite av andre ting for tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Jeg har ikke vært inn på bloggen din før nå.Det er så kjekt og se att det er så mange kreative folk.Ha en riktig fin dag vidre.Bodil

Hilde C. sa...

Så søt en lue - de små prinsessene kommer sikkert til å bli glade :-)

Ann Karin sa...

Huske eg laga jordbærlue til dattera mi og blåbærlue til sønnen min. Åj, Det må være 15- 16 år siden. Tiå fyge den.
Kjekt å se at samme mønster brukes ennå.
Skikkeligt stilige.