fredag 26. juni 2009

Sommer og sol

Det er spansk junior mesterskap i seiling
her hvor vi bor for tiden 
og det er veldig flott med alle seilbåtene 


Ellers må jeg bare si jeg blir kjempeinspirert av å se alt det fine mine bloggvenner lager - er virkelig imponert. 
Jeg føler at tiden ikke strekke til nå når det er sommer og sol og andre utendørsaktiviteter som kommer før håndarbeide, men litt skal jeg vel få til.

I dag er det 26 grader og godt og varmt - og nå venter en dusj før trening - det blir nok en dusj etter trening også. En tur på stranden må jeg få til, en kajaktur og litt handling til helgen må jeg rekke før det blir kveld.

Denne helgen får vi besøk som vi gleder oss til - og de neste to ukene blir vi nok opptatt med å finne på kjekke ting sammen. Men jeg får nok tid til å følge med hva dere andre holder på med.

3 kommentarer:

garnlykke sa...

Hei på deg, og takk for besøk hos meg.
Når du har laget sirkelen klippes hakkene i sidene (se bildet). Så syes kantene på de runde sidene. Deretter, mens det fortsatt er en sirkel syes glidelåsen i. Det kan gjøres for hånd, eller som jeg gjør det; syr fra retten på maskin akkurat der kantstoffet begynner, så synes ikke sømmen. Syr nederste kanten på glidelåset fast for hånd på innsiden. Til slutt brettes pungen sammen rette mot rette og sys sammen på vrangen i hakkene på sidene. Håper det ble forståelig. Står på farten avgårde til hytta nå, men gi lyd fra deg dersom du trenger mer forklaring så skal jeg fikse det når jeg er hjemme igjen;)
God helg:)

Timotei sa...

Hei!
I dag har det vært 28 grader hos oss! Da er det ikke akkurat håndarbeid som får førsteprioritet nei. Jeg er også sånn som surfer rundt på alle bloggene og blir kjempeinspirert og finner så mye som jeg bare MÅ lage en gang. Men så er det å få tiden til å strekke til da...
Kos deg med sommer, sol, strandliv og trening. Det blir alltids tid til håndarbeide vet du.
Ønsker deg ei fin helg!

solveig sa...

Takk for hyggeleg kommentar på bloggen min. Akkurat i dag har det vore like varmt og fint her på nordvestlandet.