mandag 10. august 2009

Smykker - noen smykker til halv pris i "butikken min"

Jeg har også laget en del smykker som jeg vil vise fram
Det er en veldig kjekk hobby


Smykke i gullfarge med svarte striper


Smyke i en nydelig turkisfarge med blå dekor



Smykke i blått og gul/orange
6 cm langt og 2 cm bredt

Smykke i blått og sølv
5 cm langt og 1,5 cm bredt

Smykke i en nydelig rosa farge og sølv
3 cm bredt og 2,5 cm langt

Smykke i blågrønne farger
6 cm langt 1,5 cm bredt

Smykke i sølv og blått
5 cm langt 1 cm bredt

3 kommentarer:

garnlykke sa...

Oi så flittig du har vært i varmen....
Tusen takk for award for leenge siden, det har ikke blitt noe blogging på meg på lange tider, men nå er jeg tilbake;)

Merethe sa...

Å... så vakre smykker du lager :) De var rålekre. Må nok inn for å se hva du har tilsalgs også :) Ha en fin dag. :)

Jorun sa...

For noen flotte smykker!