lørdag 28. mars 2009

Hva restegarn også kan brukes til

Satt og kikke i alle de flotte bloggene en kveld
og der så jeg en søt dukke noen hadde laget
og det som jeg syntes var spesielt flott 
var måte håret til dukken var satt på

og dermed fant jeg ut at jeg i grunnen
hadde nok restegarn til å prøve å lage 
en liten dukke

Men jeg fant aldri igjen den dukken jeg hadde sett
så denne ble fri fantasi med foldeskjørt og knallrødt hår

Akkurat nå smiler den til meg...
Men jeg er nok ikke helt ferdig
Kommer nok til å ta den fram av og til 
og kanskje forandre en del
- kanskje litt kortere armer ?
- kanskje litt flere detaljer ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såå søt den var. Lignet litt på Lille My i Mummidalen med det samme jeg så bildet,men MYE blidere. :-)
Det var kjekt å komme innom bloggen din,utrolig mye flott du lager. La deg til i lista over blogger jeg besøker,håper det er greit. Ha en fortsatt trivelig helg!

isabel sa...

hehe..var jo kjempe søte :)